Thursday, March 15, 2012

အင္တာဗ်ဴး

ပည္ေထာင္စုၾကံ႕ခိုင္ေရးႏွင္႕ ဖံြ႕ျဖိဳးေရးပါတီ၊ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသၾကီး၊ ေကာ႕မွဴးၿမိဳ႕နယ္က ေဒါက္တာ စိုးမင္းဆီကို က်မတို႕ဆက္သြယ္ခဲ႕ၾကပါတယ္။
က်မတို႕ဖုန္းဆက္တဲ႕အခ်ိန္မွာ ေဒါက္တာစိုးမင္းကေကာ႕မွဴးၿမိဳ႕နယ္ထဲမွာ ေရာက္ေနပါတယ္။ က်မနဲ႕အတူ သတင္းေထာက္တဦး လုိက္ၿပီး သတင္းယူဖုိ႕ စဥ္းစားၾကပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးေဒါက္တာစိုးမင္းရဲ႕ ရန္ကင္းက တိုက္ခန္းမွာပဲ ေတြ႕ဖုိ႕ စီစဥ္ျဖစ္ပါတယ္။
ရန္ကင္း ေရႊအုန္းပင္ အိမ္ရာက တိုက္ခန္းမွာ ေနထိုင္ပါတယ္။ သာမန္အစုိးရ ၀န္ထမ္းမိသားစု အိမ္တအိမ္ရဲ႕ အျပင္ဆင္မ်ိဳးပါပဲ၊ အိပ္ခန္း ၂ ခန္းနဲ႕ မီးဖိုေခ်ာင္အခန္းပါတဲ႕ တိုက္ခန္းမွာ ေနထိုင္ပါတယ္။ ၾကီးက်ယ္ ထည္၀ါမႈမ်ိဳးလည္း မရွိပါဘူး၊ အိမ္ဦးေခါင္းဟာ ဘုရားစင္နဲ႕ ဧည္႕ခန္းျဖစ္ပါတယ္။
ေဒါက္တာစိုးမင္းမွာသားသမီး၃ေယာက္ ရွိပါတယ္။ သားၾကီး၊သမီးလတ္နဲ႕သားအငယ္ဆံုးေလးပါ။ သားအငယ္ဆံုးေလးက ၄ တန္းေက်ာင္းသားလို႕သိရပါတယ္။ အထက ၂ ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္မွာ ေက်ာင္းတက္ေနတယ္လို႕သားငယ္ရဲ႕ ေျပာစကားအရ သိရပါတယ္။
`ေကာ႕မွဴးသြားၿပီး ေဆးကုေနတယ္၊ ညမွ ျပန္လာမွာပါ`လို႕ ေဒါက္တာစိုးမင္းရဲ႕ သားငယ္က ေျဖပါတယ္။
ေကာ႕မွဴးသြားေနတဲ႕ေဒါက္တာစိုးမင္းကို ေတြ႕ခ်င္ရင္ ညပိုင္း ခဏ ေတြ႕ႏုိင္ၿပီး၊ ေကာ႕မွဴးနဲ႕ရန္ကုန္ကို ေန႕တိုင္း အသြားအျပန္ လုပ္ေနတယ္လို႕သိရပါတယ္။
ဖုန္းဆက္ၿပီး ခ်ိန္းဆိုထားခဲ႕တဲ႕အတြက္ ညေန ၆နာရီ ေက်ာ္ခန္႕အခ်ိန္မွာ က်မတို႕ ေတြ႕ဆံုၿပီး စကားေျပာခြင္႕ရခဲ႕႔ပါတယ္။
ေဒါက္တာစိုးမင္းဟာ အသားညိဳညိဳ မ်က္ႏွာျပည္႕ျပည္႕၊ ဆံပင္တိုတိုနဲ႕ အညာသားတဦးလို ရုပ္ရည္ သြင္ျပင္မ်ိဳးရွိပါတယ္။ရိုးသားစြာေျပာရရင္ ဆရာ၀န္တေယာက္နဲ႕ မတူဘဲနဲ႕ စစ္သားတေယာက္နဲ႕ပိုတူတာ အမွန္ပါပဲ။အဲဒါေၾကာင္႕ လက္ရွိအေျခအေနနဲ႕ ဘ၀ကို ဆရာဘယ္လိုရရွိလာခဲ႕သလဲ ဆိုတဲ႕ ေမးခြန္းကစၿပီး ေမးလိုက္မိပါတယ္။
` ကၽြန္ေတာ္က ၂၀၀၆ ခုႏွစ္ေလာက္မွာ အမွတ္(၁၂)စစ္ေျမျပင္မွာ တာ၀န္က်ေနရင္းက အသက္ (၄၅)ႏွစ္ျပည့္သြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔စစ္တပ္ရဲ႕မူအရ အသက္(၄၅)ႏွစ္ျပည့္သြားတဲ့ တပ္မေတာ္အရာရွိေတြကို အရပ္ဘက္မွာ ေျပာင္းေရႊ႕တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ပါဆိုျပီးေတာ့ အျငိမ္းစားေပးတယ္။ အဲ့ဒီကေနျပီးေတာ့ စည္ပင္သာယာကိုေရာက္တယ္။ ရန္ကုန္ျမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာက်န္းမာေရးဌာနမွာ ကၽြန္ေတာ္က်န္းမာေရးအရာရွိအျဖစ္နဲ႔ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္တယ္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာလဲ ဘယ္လိုျဖစ္လဲဆိုေတာ့ ရန္ကုန္ျမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီအေနနဲ႔ကျဖိဳးေစတနာေဆးခန္းေတြ(၂၀)ေက်ာ္ေလာက္ဖြင့္ထားတယ္။ ျဖိဳးေစတနာေဆးခန္းေတြမွာ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ေနတဲ့ ဆရာ၀န္ေတြက ေစတနာဆရာ၀န္ေတြပဲ။ သူတို႔ကလဲကၽြန္ေတာ့ကိုလိုခ်င္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလဲအျငိမ္းစားယူလာတယ္။ ေရွ႕တန္းစစ္မ်က္ႏွာမွာလဲ ဘာေငြေၾကး မယူဘဲ ကုသေနတဲ့အခါက်ေတာ့ ဒီေဆးခန္းေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္၀ါသနာနဲ႕က ကြက္တိျဖစ္ေနတယ္။ ေျမာက္ဥကၠလာပေဆးခန္းကို တာ၀န္ယူျပီးေတာ့ ေဆးခန္းထိုင္ခဲ့တယ္။ေဆးခန္းထိုင္ေနရင္းနဲ႔ ေရြးေကာက္ပြဲၾကီးျဖစ္သြားတဲ့အခါက်ေတာ့ ကၽႊန္ေတာ္လူမႈေရးလုပ္ငန္းေတြပဲ လုပ္မယ္ဆိုျပီးေတာ့ ဒီအတိုင္းေနေနတယ္။ အဲ့ဒီမွာ ၾကံ့ခိုင္ေရးႏွင့္ဖြံ႔ျဖိဳးေရးအသင္းက ပါတီအျဖစ္နဲ႔ေျပာင္းလဲသြားတဲ့အခါက်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ပါတီ၀င္ျဖစ္သြားတယ္`

ျပည္ေထာင္စုၾက႔ံခို္င္ဖြံ႕ျဖိဳးေရးအသင္း အေနနဲ႕ ေဆာင္ရြက္ခ်ိန္ကစၿပီး အသင္း၀င္အျဖစ္ ပါ၀င္လႈပ္ရွားခဲ႕တာေတြကို ေျပာျပပါတယ္။ အသင္း၀င္အေနနဲ႕ ေဆာင္ရြက္ျခင္း ပါတီအျဖစ္ အသြင္းေျပာင္းခ်ိန္မွာပါတီ၀င္ ျဖစ္လာတယ္လို႕လည္း ေဒါက္တာစိုးမင္းက ေျပာဆိုပါတယ္။

`အခုၾကားျဖတ္ေရြးေကာက္ပြဲေပၚလာတဲ့အခါက်ေတာ့ ေကာ့မွဴးျမိဳ႕နယ္မွာ ပါေ၀င္မယ့္ ကိုယ္စားလွယ္ေလာင္းဟာ ေကာ့မွဴးေဒသဇာတိျဖစ္ျပီး ေကာ့မွဴးေဒသမွာ ကၽြမ္း၀င္တဲ့သူျဖစ္ျပီးေတာ့ ျပည္သူေတြကေလးစားတဲ့ ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္ကိုေရြးခ်ယ္ရေအာင္ ဆိုတဲ႕ အခါမွာ ကၽြန္ေတာ့္ကိုေခၚျပီးေတာ့ မင္းတာ၀န္ယူမလားဆိုျပီးေမးတယ္။ ဒီေဒသဟာလည္း ကၽြန္ေတာ္ ဆရာ၀န္စျဖစ္ကတည္းက အဖိုးအဖြားေတြကိုေဆးကုရင္း  ကၽြမ္း၀င္ေနတဲ့ ေဒသျဖစ္ေနတယ္ဆိုေတာ့ လုပ္မယ္ဆိုျပီးေတာ့ ေလ်ွာက္လႊာတင္လိုက္ပါတယ္။  အဲ့ေတာ့အထက္လူၾကီးေတြကအစ စီစဥ္ျပီးေတာ့ ေပါ့ေလ သင့္ေတာ္တယ္ဆိုျပီးေတာ့ ေရြးခ်ယ္တဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ဒီဘက္ကို ေရာက္လာတာပါ`လို႕ ေဒါက္တာစိုးမင္းက ေျပာပါတယ္။  

ေဒါက္တာ စိုးမင္းဟာ တပ္မေတာ္သား ဆရာ၀န္ ဘ၀ လာတဲ႕သူျဖစ္တဲ႕အတြက္ တပ္မေတာ္သားတေယာက္ရဲ႕ စကားေျပာဆိုပံု ဟန္ေတြ ရွိေနတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ စကားကို ရိုးရိုးနဲ႕ေျဖာင္႕ေျဖာင္႕ေျပာပါတယ္။ က်မ ျမင္ဖူးေတြ႕ဖူးေနေသာ က်မတုိ႕  ပတ္၀န္းက်င္က ႏိုင္ငံေရးသမားေတြနဲ႕ေတာ႕ မတူပါဘူး။           
ႏိုင္ငံေရးခံယူခ်က္အေနနဲ႕ ေမးျမန္းတဲ႕အခါမွာလည္း ေဒါက္တာစိုးမင္းက  ႏိုင္ငံေရးသမားထက္ စစ္သားတေယာက္ရဲ႕ ခံယူခ်က္ကိုပဲ ေျဖဆိုပါတယ္။

`ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ႏိုင္ငံေရးခံယူခ်က္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေခတ္အဆက္ဆက္က ကၽႊန္ေတာ္တို႔ရဲ႕နယ္ေျမေလးေတြကို တစ္လက္မေတာင္ အပဲ့မခံႏိုင္ဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ စစ္သားျဖစ္ခဲ့လို႔၊ ျပီးေတာ့တို႔နယ္ေျမအတြင္းမွာေနတဲ့တိုင္းရင္းသားလူမ်ိဳးေတြကိုေကာ ဘယ္ႏိုင္ငံျခားသားကမွ စီးပြားေရးအရေကာ၊ႏိုင္ငံေရးအရေကာ မင္းေတာ့ ဟိုဟာလုပ္လိုက္စမ္း၊ဒီဟာလုပ္လိုက္စမ္း လို႔ၾသဇာေပးတာေတြ လက္မခံႏိုင္ဘူး။ နယ္ေျမေတြအပဲ့မခံႏိုင္ဘူး။ ျပည္သူၾကီးဟာ ကိုယ့္ပညာကိုယ္သင္ ကိုယ္စီးပြားကိုယ္လုပ္ျပီးေတာ့ ဒီအေရွ႕ေတာင္အာရွတင္မကဘူး။ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ တကမာၻလုံးက ကိုယ္ေလးစားတဲ့ႏိုင္ငံၾကီးျဖစ္ေအာင္ ခ်ီတက္သြားမယ္လို႔ ခံယူထားပါတယ္`လို႕ ေဒါက္တာစိုးမင္းက ေျဖပါတယ္။    

အန္အယ္ဒီပါတီက ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ နဲ႕ယွဥ္ၿပိဳင္ရမွာျဖစ္တဲ႕အတြက္ ဘယ္လိုျပင္ဆင္ထားပါသလဲ ဆိုတဲ႕ ေမးခြန္းကို က်မ ဆက္ေမးခဲ႕ပါတယ္။
ေျဖ။     ။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ကြ်န္ေတာ္တုိ႔နုိင္ငံရဲ ႔ဘယ္ေနရာမွာျပိဳင္ျပိဳင္ ၊ လူေတြသိျပီးသား ခ်စ္ျပီးသားပါဗ်ာ။ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းရဲ႕ သမီးအေနနဲ႔လည္းခ်စ္တယ္ ဟုိးတုန္းကတည္းက ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ျပည္သူ႔ဘက္က ေနျပီး ရပ္တည္ျပီးေျပာဆုိခဲ႔တာေတြရွိေတာ႔ ျပည္သူေတြလည္းခ်စ္တယ္။ သူတုိ႔ဆႏၵနဲ႔မဲထည္႔ ပါဆုိေတာ႔ ပုဂၢိဳလ္ေရးဆႏၵန႔ဲသူတုိ႔ေပးမွာပဲ အဲ႔ေတာ႔ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ ႔တုိင္းျပည္ကုိ ဖြံ ႔ျဖိဳးေအာင္လုပ္မယ္ဆုိတဲ႔ ေဟာေျပာမႈကတစ္မ်ဳိး။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ ေဆာင္ရြက္ေပးႏိုင္တာက တစ္မ်ဳိး ဒီလုိျဖစ္လာပါတယ္။ ျပိဳင္ဖက္ဆုိတာက အမ်ားၾကီးရွိပါတယ္ ဥပမာဆုိၾကပါစုိ႔ ရန္သွူအေနနဲ႔ ျပိဳင္ဖက္လည္းရွိသလုိ မိတ္ေဆြအေနနဲ႔ ျပိဳင္ဖက္လည္းရွိတယ္။ မိသားစုထဲမွာ ေမာင္နွမနွစ္ေယာက္ရွိသလုိပဲ သူက ဆယ္တန္းမွာဂုဏ္ထူး ၅ ခုရတယ္ဆိုရင္ ငါ႔အလွည္႔က်ရင္လည္း ဂုဏ္ထူး ၆ ခု ရေအာင္ၾကိဳးစားမယ္ဆုိတာရွိတယ္။ အားကစားအသင္းမွာလည္းဒီလုိပဲ ပြဲျပီးသြားတဲ႔အခါ အသင္းနွစ္သင္းက လည္ပင္းဖက္ျပီးေတာ႔ စားၾကေသာက္ၾကတာပဲ။ ငါေသတယ္ မင္းေသတယ္ မင္းေသတယ္ ငါေသတယ္ အသက္ခ်င္းလဲမယ္ဆုိတာကွိစစ္လုိ႔ေခၚတယ္ ။ အဲ႔လုိျပိဳင္ဖက္ဆုိတဲ႔စကားကုိ ဘယ္လုိသံုးသပ္လည္းဆုိေတာ႔ ဒီဧရိယာထဲမွာေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ယွဥ္ျပီးေတာ႔ မဲဆြယ္ရမွာမုိ႔သြာ ျပိဳင္ဖက္အသြင္ၾကီးျဖစ္ေနတာေပါ႔ ။ တကယ္တမ္းက်ေတာ႔ သူကလည္း သူ႔လမ္းေလွ်ာက္ၿပီး  ျပည္သူေတြကုိနားလည္ေအာင္ရွင္းျပတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ကြ်န္ေတာ႔္လမ္းကြ်န္ေတာ္ေလွ်ာက္ ျပည္သူေတြကိုနားလည္ေအာင္ရွင္းျပတယ္။ ျပည္သူေတြအားလံုးက စဥ္းစားဆံုးျဖတ္ျပီးေတာ႔ သူတုိ႔မဲေတြကုိ ေပးက်မွာျဖစ္တဲ႔အတြက္ တကယ္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔နွစ္ဦးက ျပိဳင္ေနတာမဟုတ္ပါဘူး။  ျပည္သူေတြကုိ တစ္ေယာက္တစ္မ်ဳိးစီ ရွင္းျပေနၾကတာၾကတာပါ။ ဒီတာ၀န္ေတြကေန ျပီးဆံုးသြားတဲ႔အခါၾကေတာ႔ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔          ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ကလည္း ျမန္မာျပည္သား နွစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ရပ္တည္ေနၾကမွာပဲ အဲ႔လုိပဲ          ကြ်န္ေတာ္ျမင္ပါတယ္ ။

ေရွ႕ဆက္ၿပီးေတာ႕ က်မအေနနဲ႕ ျပည္ေထာင္စု ၾကံ႕ခိုင္ေရးနဲ႕ ဖြံ႕ျဖိဳးေရးပါတီက ရပ္ကြက္ေတြထဲမွာ ေငြၾကးအခက္မခဲရွိသူေတြကို အတိုးနည္းနည္းနဲ႕ ေငြေခ်းေပးေနတဲ႕ကိစၥကို ဆက္ေမးျဖစ္ပါတယ္။
ေျဖ။     ။ကြ်န္ေတာ္က ေဆးခန္းနဲ႔ေဆးကုတဲ႔အခါၾကေတာ႔ အဲ႔ေငြေခ်းလုပ္ငန္းနဲ႔ပတ္သက္ျပီးေတာ႔
အတိအက်ေတာ႔မေျပာတတ္ပါဘူး။ ေကာ႔မွဴးနယ္မွာလည္း ေခ်းေပးပါတယ္ လြန္ခဲ႔တဲ႔တစ္နွစ္နွစ္ကတည္းက လုပ္ေနတာကုိကြ်န္ေတာ္သိထားပါတယ္
ေမး။    ။ေကာ႕မွူးမွာ အဲ႔လုိေငြေခ်းေပးတာကေရာ စည္းရံုးေရးလုပ္ငန္းတစ္ခုျဖစ္ပါသလား။
ေျဖ။     ။ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ဒီနယ္မွာရွိတ႔ဲ ေနထိုင္လူထုနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔နဲ႔က အကြ်မ္း၀င္ျပီးသားပါ။အစကတည္းက အမ်ဳိးေတြလုိေနက်ေတာ႔ သူ႔မရွိလည္းကုိယ္ေခ်း ကုိယ္႔မရွိလည္းသူေခ်း ဆုိေတာ႔ အျပန္အလွန္ေက်းဇူးဆပ္တဲ႔သေဘာျဖစ္ေနေတာ႔ ဒီလူေတြက ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကုိေလးစားေသာအားျဖင္႔ မဲထည္႔က်မွာပဲ တမင္တကာ စည္းရံုးေရးလုိ႔ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္မထင္ပါဘူး။

ေမး။    ။ဆရာတုိ႔ပါတီအေနနဲ႔ လမ္းျပင္တာေတြ လမ္းေဖာက္ေပးတာေတြရွိပါတယ္ အဲ႔လုိလမ္းေဖာက္ေပးတာ
          ေတြဟာ ပါတီပုိင္ပုိက္ဆံနဲ႔အသံုးျပဳတာလား နုိင္ငံေတာ္စည္မံကိန္းထဲကပဲသံုးပါသလား။
ေျဖ။     ။ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ပါတီက ၾကံ ႔ခုိင္ဖြံ ႔ျဖိဳးေရးအသင္းၾကီးကေနျပီးေတာ႔ ပါတီကုိေျပာင္းတာပါ အသင္းၾကီး
          ဘ၀မွာတုန္းကဆုိရင္ သက္ဆုိင္ရာလုပ္ငန္းေတြ ခ်ေပးလုိက္ျပီးေတာ႔ အဲ႔ဒီဘတ္ဂ်တ္ထဲကပဲသံုးတာပါ
          နုိင္ငံေတာ္ဘတ္ဂ်တ္ေတြက ဘယ္ေလာက္သံုးပါဆုိျပီး ကြ်န္ေတာ္လည္းသိမထားပါဘူး ျပီးေတာ႔လည္း
          မဟုတ္ဘူးထင္ပါတယ္။
ေမး။    ။ေရြးေကာက္ပြဲေကာ္မရွင္အေနနဲ႔ လြတ္လပ္ျပီးတရားမွ်တမႈေျဖစ္ေစရမယ္လုိ႔ တရား၀င္ေၾကျငာပါတယ္
          အဲ႔အေပၚမွာေကာ ဆရာ႔အျမင္ဘယ္လုိရွိပါလည္း တရားမွ်တတဲ႔ေရြးေကာက္ပြဲတစ္ခုျဖစ္လာမယ္လုိ႔
          ထင္ပါသလား။
ေျဖ။     ။ဒါကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္အတိအက်ယူဆတယ္ ေကာ္မရွင္က အခုကြ်န္ေတာ္ရဲ ႔အလွည္႔မွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔
          ကုိ တစ္ခုမွ pause မေပးထားပါဘူး တျခားအဖြဲ႔အစည္းေတြကုိလည္းမေပးဘူး အတိအက်ပဲ မဲစာရင္း
          ေတြကုိ ျပဳစုေနျပီး ငါးရာအတြင္းမွာပဲ မဲဆြယ္တယ္ဆုိတာ အတိအက်ပဲ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ကုိ ဖိအားေပး
          တယ္ တျခားအဖြဲ ႔အစည္းေတြကုိလည္း ဖိအားေပးတယ္ ဒီနွစ္ကေတာ႔ ေကာ္မရွင္က သူရ ဲ႔အစြမ္းအစ
          ေတြကုိ အတိအက်ျပျပီးေတာ႔ လုပ္သြားမဲ႔ပြဲပါ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔လည္း ဘာမွလုပ္လုိ႔မရသလုိ တစ္ဖက္က
          လည္း ဘာမွလုပ္လုိ႔မရဘူး တကယ္ကိုအေကာင္အထည္ေဖာ္မွာပါ။
ေမး။    ။နုိင္ငံေတာ္သမၼတၾကီးကေကာ ေရြးေကာက္ပြဲေကာ္မရွင္ကေကာ ေစာင္႔ၾကည္႔အဖြဲ႔ေတြကုိေလ႔လာဖုိ
          အတြက္ စဥ္းစားမယ္လုိ႔ေျပာဆုိတဲ႔အေပၚ ဆရာဘယ္လုိျမင္ပါသလဲ။နုိင္ငံတကာေစာင္႔ၾကည္႔ေရးအဖြဲ ႔
          ေတြကုိ လက္ခံသင္႔တယ္လုိ႔ ဆရာျမင္ပါသလား။
ေျဖ။     ။ဒီပြဲကေတာ႔ ပြင္႔ပြင္႔လင္းလင္းေျပာလုိ႔ရွိရင္ ဒုိင္လူၾကီးေကာင္းေကာင္းလုိပါတယ္။  ဘာျဖစ္လုိ႔လည္းဆုိ
          ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ေအာက္ေျခမွာ စည္းရံုးေနတဲ႔ အေနအထားေတြမွာဆုိရင္ ဒီပြဲကုိကြ်န္ေတာ္တုိ႔နဲနဲ
          ရိပ္မိေနပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ရံႈးသြားရင္လည္းမေကာင္းပါဘူး ၊ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ရံႈးျခင္းနုိင္ျခင္းကုိ ဒုိင္လူ
          ၾကီးေတြ ဆံုးျဖတ္ေပးတာေကာင္းပါတယ္ ဒုိင္လူၾကီးေတြထဲမွာ ေစာင္႔ၾကည္႔ေရးအဖြဲ ႔ေတြက ထုိင္ၾကည္႔
          ေနရင္ပုိေကာင္းပါတယ္ ဘာလုိ႔လည္းဆုိေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ထပ္ရွင္းစရာမလုိဘး တကယ္လုိ႔
          ကြ်န္ေတာ္တုိ႔နုိင္ခဲ႔ရင္ တစ္ခုခု ကြန္ပလိန္းတက္တဲ႔အခါက်ရင္ ရွင္းျပေနရအံုးမယ္ အဲ႔ေတာ႔ ဒုိင္လူၾကီး
          ေကာင္းေကာင္းလုိပါတယ္ လာခဲ႔ပါ လာေစာင္႔ၾကည္႔ပါ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ေတြက လာသင္႔တယ္လုိ႔ပဲ
          ကြ်န္ေတာ္ေမွ်ာ္လင္႔ပါတယ္ ။
ေမး။    ။ဟုတ္ကဲ႔ပါဆရာ ဆက္လက္ျပီးမဲဆြယ္စည္းရံုးေရးလုပ္ငန္းအေနနဲ႔ ဘယ္လုိေဆာင္ရြက္ဖုိ႔ရွိပါသလဲ။ စည္းရံုးေရးအတြက္ အသံုးစရိတ္ကိုေရာ ဘယ္လို သံုးစြဲေနရပါသလဲ။
         

ေျဖ။     ။အဲ႔အခ်က္နဲ႔ပတ္သက္ျပီးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႔ ဆရာေတြ ဥကၠဌၾကီးေတြက သံုးစြဲေနက်တာ ျဖစ္ပါတယ္။
  အမ်ားၾကီးသံုးမဲ႔အထဲကကြ်န္ေတာ္ကအပိုင္းေလးတပိုင္းပါပဲက်ေနာ္႕အေနနဲ႕ ကဘာေတြသံုးလည္းဆုိေတာ႔ အခုလုိ လႈပ္ရွားဖုိ႔အတြက္ ဗီြနုိင္းေတြရုိက္ရတယ္ ပန္းဖလက္ေတြ ရုိက္ရတယ္။ အဲ႔ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ နွစ္သိန္းကုန္တာရွိတယ္          သံုးသိန္းကုန္တာရွိတယ္ ဒီလုိမ်ဳိးေတြ က်ေတာ႔  သူတုိ႔ ဘတ္ဂ်တ္ေတြထဲက ထုတ္ေပးတာ မင္းကေတာ႔ ဘယ္ေလာက္သံုးခြင္႔ရွိတယ္ဆုိၿပီး ခ်ေပးတာမ်ိဳး မရွိပါဘူး။
ေမး။    ။ျမိဳ ႔နယ္ တစ္ခုစီကုိ တစ္ျမိဳ ႔နယ္ကုိဘယ္ေလာက္သံုးဆုိျပီးသတ္မွတ္ေပးထားတာ္ေကာ
          ရွိပါသလား။
ေျဖ။     ။ျမိဳ ႔နယ္အလုိက္အတြင္းေရးမွဴးေတြအေကာင္အထည္ေဖာ္ေနတာေတြကေတာ႔ ႕ရွိပါတယ္အ႔ဲမွာ
          ကြ်န္ေတာ္အစည္းအေ၀းတက္ရတယ္ တက္တ႔ဲအခါမွတင္ျပတာကေတာ႔ ဘတ္ဂ်တ္ကလစဥ္ဘယ္
          ေလာက္ရတယ္ ဘယ္ေလာက္သံုးတယ္ ဒီလုိပံုစံေတြမဟုတ္တာေတာ႔အမွန္ပဲ ။ ဥကၠဌၾကီး ကြ်န္ေတာ္
          တုိ႔ ဒါေတြကုိ ဒီေလာက္သံုးထားပါတယ္ ျပည္သူလူထုက ဒီလုိေျပာထားပါတယ္ အဲ႔ဒီလုိတင္ျပက်တယ္
          အဲ႔တာဆုိရင္ ဥကၠဌၾကီးက ဒီေငြေတြထဲက ဘယ္ေလာက္သံုးဆုိျပီး ဂရုတစုိက္လုပ္ေပးတယ္ အဲ႔ဒီလုိပဲ
          သံုးေနက်တာပါ ။
 ေဒါက္တာ စိုးမင္းကို ခုလို ေျဖေပးတဲ႕အတြက္ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ႏႈတ္ဆက္စကားေျပာၿပီး ျပန္လာခဲ႕ခ်ိန္က ည ၈နာရီ အခ်ိန္ျဖစ္ေနပါၿပီ။
က်မအေနနဲ႕ ေဒါက္တာစိုးမင္းနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး ေမးျမန္းျဖစ္ခဲ႕တာေတြကို ျပန္လည္ မွ်ေ၀လိုက္ပါတယ္။



မသီရိေမ ေနျပည္ေနျပည္ေတာ္

No comments:

Post a Comment